Godkväll

En av mina tavlor som får ny ägare!
Vilken kreativ dag det varit både på jobbet och hemma. Fått gjort massor faktiskt. Har också pysslat med mina tavlor och fått nya idéer till fler. Skruvat upp krokar i lilla förrådet och hängt om i garderober så att alla vinterkläder ska få plats. Snart ska jag plocka upp alla fina jackor och stövlar som står i källaren. Vissa sommarklänningar och skor som gjort sitt för i år åker in på förvaring där istället. Igår handlade jag en bra ansiktskräm från Nivea på Ica Maxi, när jag kom hem var den inte med men jag hade betalt den enligt kvittot. I morse när jag åkte till jobbet kunde jag stanna där på vägen. Som tur är öppnar de redan kl 6 på morgonen. Frågade i informationen om det hade blivit någon sådan kräm kvarglömd dan innan, men hade inte mycket hopp. Men lyckligtvis hade någon sett den och den var uppskriven som kvarglömd. Vad glad jag blev, fick hämta en ny som jag ordentligt stoppade i väskan och nu har jag tom använt den! Har småshoppat lite annat smink idag och även hämtat paket från Kina innehållande massor av trevliga produkter. Bl a ett smokey eye kit. Nu är det läggdags för imorgon skall jag jobba ett extrapass mellan 7 och 16 på min lediga dag! God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0