Idag då

Ingenting står på schemat för ikväll. Det känns ju riktigt bra att bara kunna göra vad jag vill. Har bestämt mej för att vara hemma,så långt har jag kommit i tankarna. Kanske småplocka lite med det ena och det andra. Göra något att äta kanske! Det är inte så dumt att få ha en sån här kväll ibland. Känner redan att jag börjar koppla av efter dagen. På jobbet idag har jag ägnat en timme åt att lära mej ecco körning med bil. Ett projekt som Enköpings kommun kör just nu. Man kör en sträcka med en bil och en lärare. Man går igenom körningen och ser vad man kan ändra på för att köra mer klimatsmart. Sedan kör man samma sträcka igen. När allt är klart hämtar läraren ner all data som samlats under körningen och man ser resultatet. Jag lyckades spara en och en halv deciliter på andra varvet. Man kan ju tillägga att det var en stor tung dieselbil vi körde. Kul var det i alla fall att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0