Ibland vill det sig inte och då är det bara att lägga ner. Tänkte använda några timmar av eftermiddan till att kakla lite. Började, och redan från start ville det inte gå bra. Det gick sönder på fel ställen när jag skulle dela plattor, tog fel platta på fel ställe. Gjorde om och försökte göra rätt men det kändes bara motigt fick till tre plattor som blev bra men sen var det färdigt igen. En platta jag lyckades skära till i rätt mått ramlade plötsligt bara ner från väggen och gick i två delar. Då ställde jag lugnt tillbaka stegen och plockade undan grejerna. Utan ett enda fult ord. Insåg bara att det inte var rätt dag för mej och kalandet. Visst hade jag spillt en massa timmar i onödan men vad ska man göra? Övergick till att planera för fortsättningen på följetongen "torpet skall komma i rätta händer". Det ser bra ut och alla inblandade är med på noterna i en positiv anda. Tänk vilka grejer som kan komma i rullning bara rätt personer finns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0