Trevlig

Efter skoldagens slut åkte jag hem till Västerås glad och laddad. Var till Ikea för att köpa en läslampa till sovrummet så jag kan ligga i sängen och läsa min litteratur. Det blev en enkel svart klämspot. Sedan har jag lugnt och stilla lärt känna vår studieplattform som vi kommer att jobba ifrån på nätet. Kollat in och sorterat upp den första gruppuppgiften. Kursen omsorg innehåller två gruppuppgifter och två rena inlämningsuppgifter. Ämnet som sådant har jag läst tidigare och har betyg i på gymnasienivå. Det är möjligt för mej att få det betyget validerat och direkt gå på nästa kurs men jag tänker avstå från det och köra alla ämnen rakt av. Jag vill vara delaktig och det är dessutom kul att jobba på denna högre nivå. Detta är ju högskolenivå och det känns vuxet och bra. Nu ska jag göra min läxa och ängna mej åt KASAM och Stigma. Googla om du blir nyfiken på vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0