Fortsättning på förra inlägget

Här är pallkragen jag ska fylla.
När jag höll på med detta så kom Lennart till farmen, yså jag kom av mej en stund. Vi sprang och sprayade på marken och gjorde markeringar för hur ett nytt hus med jättegarage skulle kunna placeras. Vi fick en bra idé som det nu skissas på både hos mej och honom. Vattenfall håller på med projektering angående eldragningen. Det är ju ett otillgängligt ställe våran farm. Det är också utrett med kommunen omom byggnads och rivningstillstånd
Jag hann i alla fall plantera klart och vi hann klippa bort massa busksnår innan mörkret började komma
Den här utsikten har vi tänkt oss betrakta från sovrumsfönstret i framtiden
Päronträdet med sin annorlunda form och lysande solcellslampor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0