Ibland vilar jag från skrivandet.

Medan jag skriver på mina skolarbete kopplar jag av mellan raderna med lite praktiska tankar om alla mina projekt. Synd att jag inte hann med att ta några bilder på hallen på Farmen innan vi plockade bort det mesta av inredningen där igår. Väggarna och taket  tänker jag måla vita. Idag har pärlsponten en sån där klassisk soft grön som var så vanligt förr. Den känns helt fel, där just nu. Funderar på att blanda till en chalk paint för att få det där matta kalkaltiga utseendet. Då måste jag komma ihåg att köpa gips.Förresten bjöd jag på en kul rumsmatta på blocket som jag tänkte plocka upp i Enköping under dagen i morgon eftersom den blev min. Hur i hela världen kunde jag tro att jag skulle kunna nöja mej med att bo i lägenhet utan trädgård och inredningsprojekt. Nu har jag båda delarna och det roar mej kungligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0