Natti!

Nu lyser alla solcellslampor ute på Farmen. Fem små satte jag dit idag och två orange bollar fanns sen tidigare. 
Min fina plantlåda. Där får växter bo tillsammans de ska någonstans på gården permanent. 
Jag har verkligen krattat och röjt ris o h grenar idag. Måste erkänna att kroppen är rätt mör för tillfället. Har i stort skrivit klart det stora skolarbetet sen jag kom hem. Bara att fortsätta med nästa uppgift i morgon. Det får bli efter mina åtta timmar å jobbet det. Jag är i alla fall mycket nöjd med min dag idag. Fötterna är så trötta efter gummistövlarna, lite för platta , ska skaffa gelé sulor till dom, för de kommer att behövas långt in i vår på de blöta markerna. 5000 kvadrat tomt kräver sina stövlar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0