Tisdagen bara försvann

Efter en sen dag på jobbet åkte jag vägen via farmen hem. Jag hann i alla fall flytta på en växt som sitter lite på fel ställe. Den grävdes ner på sin nya plats och jag tror den kommer att trivas bra där. Det var en kärleksört
som jag planterade där för Några år sen. Både den och några pioner kom dit från mitt hus på Frihetsvägen i Västerås. Tänk vad växter som jag köpt och planterat på olika ställen i mina dar. Det är något som roar mej. Jag håller också på med planer för min nya betongverkstad som skall ordnas till på farmen. Det blir nog inte bara en betongverkstad utan även ett måleri. I helgen ska jag i alla fall gjuta, det är en sak som är sann. Back in business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0