Lite höstkänsla

När regnet kom fick jag en känsla av att hösten är på väg. Den positiva delen med hösten, frisk hög luft och ändå varmt på dagarna. Myset med tända ljus under sköna hemmakvällar. I höst har jag ingen utbildning att ägna kvällarna åt, men det var mycket nära att jag anmälde mej till en psykiatri utbildning i samma regi som geriatrik utbildningen jag nyss tagit examen ifrån. Det hade varit väldigt givande men jag softar med det i alla fall tills vidare. Nu har jag ett bra läge att se mej om efter något nytt och utvecklande jobb, det vore bra att jobba i min egen stad ett tag kanske, så jag slipper ligga ute med pengar för bensin för de 6 milen jag åker varje dag i alla väder. Lite på gång har jag  i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0