Känslor,feelings

En dag med mycket känslor vad det gäller jobbet. Människors liv kan komma riktigt när ibland och det måste jag kunna hantera både för deras och min egen skull. Jag tror verkligen att jag kan det, men det är ändå mycket speciellt dessa saker. När det känns så är det lätt att tankarna far iväg till egna saker i mitt eget liv som varit speciella. Då lyssnar jag gärna på musik och inser hur bra jag har det med allt runtomkring mej och det är nog det som ger mej kraft. Nu har jag skrivit några A4 i Word om ålderism och flerfunktionshinder, så nu lämnar jag jobb och skola för idag. Om en stund kommer mitt sällskap och vi får en myskväll tillsammans. Ja som sagt var så har jag det mycket bra och jag uppskattar det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0