Min lördag

Vad fort dagen gick idag. En trevlig och bra jobbardag fortsätter med en trevlig kväll. Jenny och Martin har varit förbi och lånat varsin kofot, de fortsätter sin renovering av lägenheten. Eddie har jag skjutsat till en kompis, inte kul att cykla i halkan. Själv sitter jag och funderar över trädfällning och annat vad det gäller torpet. Vi som brukar fixa där tillsammans har smidit vissa planer. Nu hoppas vi på bra väder så vi kan jobba mycket medan marken är frusen så det inte blir så geggigt. Men först ska annat fixas, en offert för elen ska skickas in och Uppsala akademi ska höra av sig angående överenskommelsen om sista delen av vägen genom skogen. Jag ser fram mot denna sommar och det känns som många delar kommer att falla på plats i livet. Nu tar jag mej ett varmt bubbelbad och fortsätter drömma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0