Helg i positiva Frövi

Positiva Frövi kan man läsa på skylten vid infarten till Frövi. Så är det för mej eller jag törs nästan säga för oss båda som huserar där. Kom sent i fredags kväll och hemma nylegen efter ett jobb hos Jenny och Martin på hemvägen. På lördagkvällen blev det en promenad nere vid sjön i Frövi. Där har jag tidigare sett en fantastisk trädgård där en söt liten gumma huserar. Vi stannade till och fotade en fantastiskt azalea i kanten mot gångvägen. Gumman kom ut och vi blev genast vänner och hon bjöd in oss i trädgården. 
En underbar blomma.
Annars var det andning av tall på höga höjder under lördagen. Den skymde ljuset för de boende.
Här är vi hos Jenny och Martin och fixar golv i nya badrummet. Jag har också beställt nya gjutformar till betongplattor till farmen. Kul hela tiden. I morgon är jag ledig. Frukost på Ikea med Marie igen vid nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0