Bra dag!

 
Såklart min försvunna garagenyckel hängde tillsammans med en av jobbets bilnycklar i nyckelskåpet. De hakar ofta i varandra på min nyckelring där jag har alla nycklar både privata och jobbets. En snäll kollega kollade upp det åt mej. Jag hade lite bråttom ut från jobbet,konstigt va? Och då glömde jag att dubbelkolla som jag kan få för mej att göra ibland. I alla fall är bilen på plats i garaget med hjälp av reservnyckeln. En tur till Dollarstore hann jag också ikväll för att köpa rengöringsartiklar till hemmet. Nu ska det tydligen städas också. Har fikat och tjejpratat med Marie i min soffa ikväll också. Sen har det blivit lite städ och fix så nu får det bli god natt. Förresten, Eddie klarade skrivningen på TSV idag för körkortet. KANON VA! Nu är han halvvägs till körkortet,,snart så kanske jag får en tur i bilen som står och väntar på honom på parkeringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0