Jobbat kväll

Bytte mitt dagspass på jobbet mot kvällen idag. På det viset kunde jag följa med en kund på konsert i kyrkan. Det fyllde ett mycket stort behov hos henne jag var med. Innan på dagen hade jag och min kompanjon varit en vända till återbruket med ytterligare Frövi skräp. Då släpet var tomt ringde jag på ett stort furuvitrin skåp som vi hämtade. Detta skåp skall så småningom målas om med chalk paint och dekoreras med text enligt en särskild teknik. Men nu står det och väntar på att vägen skall torka upp ut till farmen så vi kan komma dit.
Så såg det ut hos förra ägaren. Det kommer att vara oigenkännlighet när vi är klara med det och du kommer vilja ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0