Kanonhelg!

Hemma i Västerås igen. Trapphusen i Frövi blev sopade och skurade. Nu luktar de riktigt gott av skurmedel. Jag blev inbjuden till en kvinna som väntar på uppehållstillstånd, men just idag hann jag inte dricka kaffe med henne, det ska jag verkligen göra nästa gång. Husägaren själv målade fönster och snickerier i lägenheten som för tillfället renoveras. När det var gjort åkte vi till Förunda för att förskottsfira Uffe som fyller år i veckan. Sorgligt nog kunde Jenny inte vara med på grund av förkylning. Svea var såklart med och tog del av det goda fikabordet. Min källarskrubb har fått sig en rejäl makeover den här helgen, grejer har vandrat in och ut i olika omgångar. nu är jag riktigt nöjd i alla fall, en riktigt bra och givande helg och ledighet har det varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0