Mysplugg

Gerontopsykiatri, det är nästa kurs i utbildningen. Har bokat böckerna på högskolebibblan ikväll. Skrivit klart sista arbetet i socialgerontologin också. Det går bra och fort framåt nu. Sökte damen tidigare idag som jag behöver prata med angående projekt flytta in, den sista länken. Hon var inte på plats så det får bli nästa vecka. Alltså, läsa på distans är bara det bästa som finns. Hur ska jag kunna låta bli att ta upp en ny utbildning i höst när jag är klar med denna? Nu ska jag förflytta mej mot sovrumshållet så att jag inom en timme ligger i den varma sköna sängen!
Tårta eller blomma ,vad ska man tro? En fin bild tagen i drömparken 2011. Snart är jag där och kryper igen, men måste hitta ett nytt macro objektiv till kameran för det gamla är inte helt okej längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0