Planerar för morgondagen

Nu är jag igång med skrivandet i alla fall. Den första skriftliga inlämningsuppgiften består av fem delar. Varje del kommer att vara ca två A4 sidor lång. Den första delen i del ett handlade om livsloppsperspektivet. Där har jag avhandlat de olika delarna  som påverkar åldrandet, resonerat kring minnet och rett ut  de existentiella frågorna utifrån den teorin. Nästa del handlar om den objektiva psykiatriska undersökningen och lite om psykologiska test och skattningsskalor. Kan bli nåt att fixa på min lediga dag i morgon. Men om det inte  regnar så lovar jag mej själv att ta en powerwalk efter tvättstugan som ska vara avklarad till kl nio i morgon bitti. Jag vill också hinna öppna Photoshop för att göra några dekorationer att skriva ut, då jag inte orkar det ikväll som jag tänkt. Dessa saker räcker väl som planering för en ledig dag. Då är det lika bra att borsta tänder och gå och lägga sej nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0