Regnigt ute,sol i sinnet

En skön och avslappnad dag på skolan i Uppsala idag. Vi har kommit långt i kursen och snart är det bara lia och examensarbete kvar. Men först lite gerontopsykiatri, i morgon startar vi igång den kursen. Dagarna och hela utbildningen har gått så fort. Tänk vad jag är glad att jag hoppade på det hela i höstas. Sen jag kom hem har jag druckit kaffe och ätit det sista av smulpajen som stått i kylen några dagar. Gjort lite planer med kompanjonen om övernattning på farmen i påskhelgen om vädret inte är allt för trist. Nu när husbilen finns så kan vi ju sova och bo i den, men man vill ju att det ska vara så pass torrt att det går att jobba också. Sa jag att vi fixade hit en stor furuvitrin från blocket som skall dit ut för renovering. Så här såg skåpet ut i annonsen, jag kan lova att det finns planer för en total make over för klenoden.
Man kan väl säga att inget av det här som skåpet innehåller är mina ägodelar, detta är blocket bilden från förra ägaren. Men det är ett mycket bra utgångsmaterial för det som ska hända.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0