Runda

Startade bilen kl sex i morse på min parkering. Åkte till Maxi på Hälla som öppnar kl sex. Handlade en liten smörgåstårta till dagens måltider. Åkte till jobbet och gjorde mitt pass . Åkte direkt till Farmen i fjärdhundra där denna skönhet väntade.
Här i husbilen kommer det att bli några övernattningar i sommar.  Det var då som trädet från förra inlägget åkte i backen.  När det började skymma skjutsade jag tillbaka Lennart till Stockholm,och när jag ändå var i närheten så tog jag en runda i Kista gallerian. Åkte därifrån vid halv nio typ. Nu är jag hemma igen och rätt trött faktiskt. Det sista av smörgåstårtan har åkt ner tillsammans med lite kaffe och det var gott                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0