Bra liv

Tar en ny bild i morgon så får ni se vad mysigt det blivit. Innan denna renovering till detta skick på Lyan kan jag säga att här var en fyllekvart med en tragisk historia som följd. Allt är nu helrenoverat och superfräscht.
 
Nu har jag fixat och grejat hela kvällen så jag är klar att åka till mina asylsökande vänner i morgon och bo där i några dagar. Hoppas på bra väder gör jag såklart. Just nu har jag det jättemysiga på  min altan och ett sovande barn eller ja 18 åring i sitt rum därinne. De andra två barnen har också bra liv på sitt håll. Jag har någon att tycka om och planera framtiden med. Bil på parkeringen och mat i kylskåpet. Fred i mitt land och ett arbete att gå till. Jag har vad jag behöver och mer därtill. Just nu uppskattar jag livet jag lever mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0