Jäkla regn

Ja jag fick ju lämna farmen tidigare än planerat pga den dåliga vägen som leder dit upp. Den är ju en katastrof, det vet ni som åkt där. Mer vattenmättad skogsväg får man leta efter. Jag grävde en ränna så det som samlats i pölar kunde rinna ut i skogen men det behövs torkas ut ordentligt innan det blir bättre. Hela vägen behöver uppdateras inom kort. Ringde vattenfall också för att kolla läget med elen, de kommer ju förmodligen att gräva där i närheten av värsta geggstället. Handläggaren för ärendet skulle ring upp men det kanske inte fanns tid idag. Får se i morgon. Tidigt i morgon har jag tvättid och sedan blir det praktik i Frövi ett par dagar igen.  Jag har nu fyllt matförråden igen här hemma  så Eddie kan äta sig mätt när jag är borta. När jag ändå ska till Frövi blir det nog en tur till Lindesberg också om vädret är bra. Lite som en semester samtidigt som examensarbetet skrider bra framåt. Vad bra jag har det om jag får skryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0