Men vilket mys

En jobbardag som flöt  bra tycker jag. Solen och den vackra naturen gjorde nog sitt till upplevelsen. Var och hämtade min goda vän Katarina när jag var klar och så for vi till farmen. Hon hade en liten hund med sig
som hon var hundvakt till. Vi fikade och satt i solen, Farmen var helt underbar i solskenet. Vilken fullträff det var att välja det i stället för hamnen i Västerås som vi tänkt. Vi passade på att stoppa ner lite frön i jorden och så kikade vi hur betongbokstäverna blivit. Fullträff det med. Jättefina blev dom. Det kommer att gjutas fler så fort det går. Vilken härlig dag det var. Nu är det sovdags igen för imorgon blir det jobb igen och om solen lyser när jag slutar vet man aldrig var strålarna för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0