Ledig i morgon

Jobbade mitt pass idag mellan 7.30 till 13.00 trots en rejäl förkylning med rinnande snuva. Hem direkt för att sova några timmar. Hämtade ut Skodan från garaget och tog en tur till Erikslund igen vid fyratiden. Började med en tur på IKEA. Nya kuddfodral till schäslongerna blev det bla. Sedan var det dags för middag med Jenny och Mimmi därute på Erikslund. När vi var mätta blev det fortsatt shopping. Äntligen köpte jag ett par svarta byxor i en modell som jag länge tänkt på.
Från Lindex kollektion Black pant, modell flared. Så underbart sköna, de känns helt rätt på. Sen jag kom hem har jag pysslat och grejat med kuddar och filtar för att få lite ny känsla härhemma. Känns fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0