Under filten

Stängde nyss plånboken för idag. En bra dag för shopping har det varit. Efter Barkarby outlet så fortsatte jag som planerat här i stan. Två toppar, örhängen,smink och lite fint att ha under har jag fått ihop.
Den röda från Gina kan ju passa under en kofta eller kavaj till någon jultillställning.
Tre kanonprodukter från HM:s sortiment.Dö ut all BB Cream för håret är en fullträff. Fick mitt elektriska flygande hår alldeles mjukt och luftigt på plats. Efter shoppingen blev det Kalle på spången med Marie. Eddie som har min bil till låns kom och hämtade mej så jag missade min vardagsmotion. Bra dag som av slutas med lite vin under filten i soffhörnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0