En överraskning

Igår så tänkte jag övernatta på Farmen alldeles ensam. Det blir ju mörkt tidigt och där finns ännu ingen el, värme eller vatten. Ingen toa, bara utedass. Spännande grej och jag var väl förberedd. Det är tyvärr så att jag inte vågar använda gasolvärmen själv. Men många värmeljus, värstingsovsäck och varma kläder fixade biffen. Sov så gott så, när nattens riddare klev in i köket halv två på natten. Han hade tidigare på dagen startat hemresan till Stockholm från Örnsköldsvik och tog vägen via farmen. Snacka om att jag fick extravärme! Idag har vi donat och fixat därute och jag fick ett nytt bord utomhus till mina betongarbeten. Vilken bra överraskning! Övernattar i Västerås i natt men åker tillbaka till farmen i morgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0