Hej fredag!

Idag på morgonen har jag hållit till i tvättstugan. Ännu är jag inte riktigt klar med det, så jag väntar på att tvätten ska bli torr med en kopp kaffe. Funderar också med spänning på mitt nya jobb och hur alla arrangemang ska bli. Schema, arbetskamrater osv. väntar också på att få samtal från försäkringsbolaget Moderna, där den firmabil som bumpade in i min skoda är försäkrad. Han som körde bilen verkar inte vara helt reko.... vi får se hur det ska sluta. Under dagen ska jag bara roa mej och så även ikväll då familjen ska äta middag ute på stan tillsammans. Värt att jobba bort mycket tid för en sån här långledighet. Fem dagar på raken det är skönt även om man gillar sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0