Jobb och nöje i Frövi

Helgen är slut och jag har haft en toppen helg. Efter att ha avslutat både ärenden o h jobb i Enköping så åkte jag hem och vände kan man säga. Färden gick med bil och släp till Frövi. Installation i lyan med mys och lite Jobb på fredag kvällen.
Någon tycker vi behöver en projektor för att kunna se på film i lyan.
På lördagen var det rivning o h sanering av mögelskadat duschrum på förläggningen. Eddie kom och hjälpte till att riva och bära.
Jag lovar att det dammade bra.Men tomt blev det Synd att jag glömde fota. Nu ska nya duschar byggas. Ser fram mot att återvända hit snart. Vad jag vet är att då har många av vännerna här flyttat, De har nu fått asyl och sticker ut i Sverige på egen hand till olika platser. Kul för dem men jag kommer att sakna dem. Sån är livet på en flyktingförläggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0