Ledig och lat

Ända sen jag kom från jobbet igår kväll så har jag mest bara gjort vad jag haft lust med. Vilat och haft det mysigt. Idag har jag ju varit ledig. Började med en loppisvända och fortsatte på Erikslunds shopping center. Där handlade jag lite smått och mötte sedan upp Mimmi för lite lunch. Vi åt sushi, det är inte så ofta jag gör det men gott och nyttigt. Vi kollade runt därute ytterligare och hann också fika på IKEA. Efter det blev det mera loppis och så dollar store innan jag åkte hem. Sedan dess har jag fixat och gjort höstmys på altanen. Satt upp vita tunna silkiga gardiner och ordnat mysbelysning. Ja ny ska jag sätta mej där och mysa lite och fortsätta fundera på möblering och arrangemang i lägenheten till höst och vinter. Kanske greja med betongen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0