Lugn råder

Nu har lugnet äntligen lagt sej hos mej. Det har ändå kostat på en del att besluta mej för att säga upp mej från jobbet i Enköping. Men nu säger jag Hej till Västerås stad igen även när det gäller arbete.Men först ska jag jobba sista dagen på kryddan och luncha med en trevlig kund. När jag slutar åker jag till  en jobbarkompis som jag tänker fortsätta umgås med i framtiden. Hos henne ska jag lämna lite betong. Sedan hem för att bli upplockad och åka till ett kärt ställe, nämligen Frövi. Nu återvänder vi till lyan där för att arbeta med lägenheterna och snygga till runt fastigheterna. Det är jättemysigt att bo där . Tänk vad många ställen man kan bo på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0