Farmendygn

I onsdags efter jobbet var jag till frisören och klippte bort det slitna på topparna. Direkt därefter åkte jag till farmen. Mitt sällskap kom också dit och i den vackra soliga kvällen fixade vi i trädgården mm. Det blev en övernattning till idag och morgonen var fantastisk, soligt och lugnt. Vi tog en promenad på den uppklippta vägen som inte synts på många år. 
Det blir så fint här, dagen gick och vi grillade kyckling, körde sten och jord och njöt av tillvaron. Snart blir det klart med elen också, då kommer nya planer och beslut måste tas för fortsättningen och framtiden. Förresten så tog jag ut de nya stenarna ur formerna idag, supercoola. Fler på gång. Gräset jag sått på de ställen där vi tagit upp stenar har växt upp också så jag är nöjd och utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0