I morgon

Tänker just nu att i morgon efter jobbet ska jag åka till farmen. Massor med grejer till betongverkstad väntar på att bli urlastade ur bilen. Å så borde jag köpa med mer betong. Det typiska är att jag tvättade bilen idag och jag fattar vilken gegga det måste vara på vägen ut dit. Å så funderar jag på hur kallt det blir om nätterna nu, vill ju sova där i helgen, vi får se hur det blir. Det var ju ett tag sen jag var där och det finns ju så mycket kul att pyssla med där. Skrapa taket i hallen vore ju kul att hinna en bit med innan vintern. Och sätta kakel i köket... och elda ris och bråte. Kanske man kan våga hoppas på att elgrävandet är igång också! Men först ska jag hinna jobba på jobbet också. Så nu blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0