En fin ledig dag

Dagen börjar lida mot sitt slut, en prins har blivit född idag och en lika stor sak för mej är att Eddie fått ett jobb. UPS ska få njuta av hans närvaro framöver. Idag har varit där på intro. Nu får han fullt upp fram till sin rörmokarexamen i juni. Mina tre barn är visst stora nu. I morgon fyller Mimmi 26 år, vi ska ha födelsedagsfest på fredag när vi kan samlas så många nära och kära som möjligt. Annars gillar jag inte att inte fira på den faktiska födelsedagen, men det ska ju klaffa för alla också med tider och jobb. Så jag startar upp dagen i morgon med tvättstuga och bullbak innan jag börjar jobba kl ett. Lite ska väl en morsa hinna. Jag har det bra jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0