Matgalen

Nu är jag nog tillbaka i den vanliga världen ett tag igen. Det tar hårt att jobba på det sättet jag gör nu. Jobbet, sängen är det som gäller såna fyradagarspass. Men i morgon blir det ledigt i alla fall. Just nu bakar jag fröknäcke igen, det har blivit som ett beroende detta bröd. Mat är gott och ännu godare blir det om man spanar in recepten på nosugaradded.se, helt underbara grejer jag sett där. I morgon åker jag till affären och shoppar mer nyttigheter. Osockrad mandelmjölk med osockrade jordgubbar och Pauluns frukostflingor ska ner i min blender i morgon bitti. Det längtar jag efter nu. Nu ska jag ila iväg och plocka ut mitt fina fröknäcke ur ugnen och ta en smakbit så fort det svalnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0