Shopping och jobb

Började dagen med att vi åkte för att jämföra partypaviljonger . Dax att skaffa en till farmen. Frågan var vilken prisklass som var stabilaste, eller om man kanske ändå måste förstärka hur dyr än än köper. Den här blev det.
Bra pris och konstruktion. Lite extra fix efter eget huvud så kommer den att funka kanon. Vi ska bygga eget impregnerat golv och inreda med solcellslampor och annat mys. Vi fixade också rör att gräva ner under vägen upp till farmen så vi kan leda bort allt vatten som vill översvämmas vägen. Nu vill jag dit direkt och jobba. Men jag är ju mitt uppe i en jobbarhelg och i morgon börjar jag halv åtta på Pilfinksgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0