Kalaskvällen

En liten lur efter jobbet och sen vid sextiden sammanstrålade familjen på slow down för att äta gott tillsammans. När vi njutit där en god stund fortsatte vi festligheterna hemma hos mej med mera gott. Bortskämd blev jag med fina presenter.
Till höstens mörker, fina doftljus som jag nu ska placera i ett arrangemang.
Titta vilken gullig växt som bor i en glödlampa.
En vacker bollkryss till altanen. Så tacksam blomma.
Ett mycket coolt silver armband. Sitter som gjutet på armen.
Ett par spännande örhängen som jag visar sen hänger i mina öron.
Och så ett shopping presentkort att spendera, det ska jag göra tillsammans med min snälla och toppencoola döttrar som jag fick det av. Nu drar jag till tvättstugan så jag blir klar tills jag ska jobba kl ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0