Även tisdagen har gått

Det blev ingen fika med Enköpings tjejerna ikväll. Vi får flytta det hela till en annan gång. Jag blev hemma och myste med thaimat istället. Jobbat idag och fixat lite med våra stora uteterasser. Jobb imorgon  igen och då får vi se om jag hinner mera. Många olika saker händer på en dag, men ändå i ett lugnt temp just nu.. Jag går i tankar om att sätta fart på min råsaftcentrifug igen och som de säger dricka min sallad. Ska kolla på jobbet om vi har något kraftigare än en blender så kan jag fixa hälsodrycker till kunderna med. Mmmm, selleri, persilja citron och massa annat nyttigt blir till en underbar dryck på ett kick i min maskin, det vill jag ska hända nu genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0