En trevlig ensam förmiddag

I dag har jag en aktiv dag. Har skrivit och mejlat två långa inlägg som jag lovat göra i ett arbete jag pysslar med. Nästen tre A4 blev det. Överlämnar  det hela i morgon. Ringt flera samtal som jag borde gjort tidigare, mailat flera personer om viktiga saker. Tagit en promenad och handlat grönsaker och ätit nyttig grön lunch. Skrapat en trisslott och inte vunnit någonting. Nu ska jag göra en pajdeg på kokosnötmjöl, det kommer att bli en högvinst för hela hälsan. Såsmåningom när Eddie kommer med bilen skall jag åka och proviantera ytterligare. Det gäller att ha rätt saker hemma när man vill göra annorlunda goda rätter snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0