Myskväll

Eftersom jag börjar sent imorgon så har jag myskväll för mej själv i soffhörnet. Tänker på allt trevligt  vi hunnit med i helgen, alla händelser vi varit med om och alla människor vi hunnit träffa. Så mycket intryck men ändå ingen stress. Ibland blir jag förvånad själv över allt bra jag har i livet och vardagen. Det enda som egentligen stör mej för tillfället är oron över vägen till farmen. Den var drygt förra sommaren, surt och geggigt, redan nu kan man se hur det kommer att bli i år. Kära nån, vad har hänt sen sist! Måste bero på tung trafik och grävningen för elen. Vägen är inte okej, och attans vad det är dyrt med grustransporter, gruset går väl an, men själva transporten är många gånger dyrare. Men vi kommer att fixa det hela, antingen genom att behålla farmen eller sälja, Framtiden kommer att avgöra hur det ska fortsätta, och detta inom kort som det ser ut. Men annars har allt varit kanon denna långledighet, och det känns mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0