Kanske lite fredagsmys.

Fredag, och jobbarkväll. Det ska väl gå det med men är väl inte helt taggad. Det är så skönt med sovmorgon och frukost i sängen. Jag har i alla fall stekt kycklingen som jag skulle och ätit en liten portion. Resten tar jag med mej till jobbet. Jag har nu lovat mej att inte dras med av stressen på jobbet men göra mitt jobb och ändå välja det viktigaste först. Man kan inte hinna mer än det finns tid till. Det är ju rätt logiskt, men inte alltid i såna här sammanhang. I framtiden vill jag använda min ledighet till att göra trevliga saker och koppla av. Inte som nu bara återhämta mej och ladda om för mer stress. Nu ska jag fixa till mej och åka inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0