I morgon fredag

Hemmakväll med vegetarisk sushi från Erikslund. Eddie hade hämtat så jag fick när jag kom hem från jobbe. Riktigt gott. Ikväll har jag också hunnit baka fröknäcke, äntligen för det var någon vecka sen. Jag har även hunnit fortsätta mail konversationen med enhetschefen på migrationsverket på det område Frövi tillhör. Vi vekar vara på väg mot bra överrenskommelser som det ser ut. Kläder har blivit strykta och fint inhängda i garderoben. Städat både här och där. Lyssnat en massa på Micael Dahlen som är den klokaste ekonomi professorn som jag vet. Jag håller på att omprogramera min hjärna enligt hans teorier. Det är alltså mer hans filosofiska sida med vetenskapliga resonemang som jag gillar,ekonomigrejen får han sköta. Nu får det bli vila en stund för så långt som att flyga runt på rosa kuddar  för att man dragit ner på sömn som man tidvis kan göra för att hjärnan ska hitta nya spår och riktningar gör jag inte idag. Det är alltså också ekonomiprofssorns resonemang. Googla på namnet Micael Dahlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0