Jaha

Hemma igen då! I morgon ska jag jobba. Två röda dagar av fyra blev det den här helgen. Lördag och söndag har varit så mysiga trots, eller kanske tack vare ventilationsrensning och mögelskadade badrum på asylboendet. Det skapar faktiskt bra relationer av att förbättra folks vardagsliv. Det har blivit lite promenader både på mornarna och kvällen. Kollat in omgivningarna ytterligare runt Frövi. Lagat god mat och funderat och planerat. Tur vi har lyan att bo i, det är verkligen mitt andra hem och jag trivs så bra där Nu har jag fixat lite hemma och skrivit mail till migrationsverket. I morgon hoppas jag få paket från Zalando med både skor och kläder. Ibland är det kul att handla på nätet eller postorder som det kallades förut. Då fick det minsann inte så lätt och snabbt att beställa hem grejer och krångligt och dyrt var det om man ville lämna tillbaka något som inte passade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0