Ny dammsugare

I morse vaknade jag tidigt. Full fart blev det med städning och fixande. Provkörde nya dammsugaren, blev så nöjd så jag började storstäda överallt samtidigt. När jag kom hem från jobbet sen vid niotiden ikväll så fortsatte jag. Energin bara flödade. Massor med idéer får jag när jag håller på också. Eddie har sovit borta i några nätter så då är allt orört när jag kommer hem vilket det inte brukar vara. Han kör stilen" jag tar reda på det där sen". Som förälder vet man ju att sen sällan kommer. I morgon börjar jag kl ett igen på jobbet. Tvättad är bokad kl nio, men orkar jag går jag upp och försöker få tvåtiden som börjar kl, sju så kanske jag hinner till Ikea innan jobbet, jag kan ju åka direkt till jobbet så kan det ju funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0