Såå trött

En fullmatad jobbdag på många sätt, men den var ju slut strax efter klockan fyra. Kopplade av med lite shopping och det var avklarat strax efter kl sex. Har efter det planterat fuschia sticklingar och strykit kläder. Såg en snygg paviljong på plantagen som jag vill köpa till farmen. Det måste bara bli av i år. Ska bli så mysigt att få komma igång därute igen. Jäkla dyngväg som stoppar vår framfart. I morgon är jag ledig och då har Eddie och jag planer på att ta oss till Barkarby outlet. Men innan det tänker jag ta mej till tvättstugan, tror jag!
Detta köpte jag idag och jag ser fram emot att testa. Hade aldrig haft råd att köpa såna lyxvaror förr en nu så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0