Förkylning

Igår var det en tuff arbetsdag eftersom jag redan på natten mot söndagen var rejält förkyld. Kämpade mej igenom dagen i alla fall. När jag kom hem kändes det mycket bättre. Jag , Jenny och Eddie firade mors dag tillsammans. En liten unge är ju inte hemma, Mimmi firar semester på Cypern. Vi åt sushi som Eddie hade hämtat hem. Jag blev firad med jättefina presenter. 
Detta är en ugnsplåt med ett fiffigt lock så man kan bära med sigbakverk och mat utan att förstöra godsaken. Handtaget fälls liksom upp och locket sitter fast med snäppen.
Underbara produkter från Rituals, i den butiken vill man liksom flytta in. Så underbara dofter och mycket bra fungerande grejer. 
Vi fortsatte kvällen med att titta på bilder från den tiden då barnen växte upp. Redan 2002 började vår digitala fotobana och jag knäppte mycket och sparade allt.Vi beställde också plakat till Eddies student. Sen var jag mör och somnade snällt. Nu åker jag snart till farmen för förkylningsrecovery.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0