Hemma i västerås

Jag fick lov att slita mej från farmen till sist  i alla fall. Jag var ju tvungen att deklarera och skulle fylla i avdragen för mina resor till Enköping förra året. Nu är det klart och inlämnat i sista sekund. Jag har redan börjat packa för nästa farmen tur. På torsdag efter jobbet ser det ut att bli. Övernattning som det verkar. Sängkläderna ska få komma dit igen och jag lovar att mysfaktorn kommer att bli hög på kvällskvisten. Nu väntar tre dagars jobb innan men det kommer att gå fort, jag ska ju också ner till väster city på onsdag morgon på ett speciellt möte. Nu ska jag ta ett proteinbröd och sen koppla av en stund. Bra dag börjar gå mot natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0