Idag är det fredag.

Det är fortfarande höga halter av björkpollen i luften. Det märker jag tydligt och Eddie med. Bilar och saker är alldeles gula och man själv med förstås. Detta med den stora och ökande utbredningen av allergier är inte kul. Medicinerna hjälper ju mej bra men det är tråkigt att behöva använda dem. Den här morgonen ska jag låta vara riktigt lugn, jag ska ju till jobbet kl ett och då behövs en lugn stund innan. I alla fall ska jag ta mej till oxbacken och hämta mitt bonprix paket innan jag börjar. Sen har jag börjat klädsurfa på nätet och vill prova att beställa lite på olika stora ställen för att se hur det funkar med service och kvalitet. Förr var vi tjejer tokiga när alla postorder firmor skickade ut sina kataloger. Vi gick samman och beställde för att få rabatter och slippa frakt mm. Man fick vänta länge på paketet också. Japp nu kör vi på denna fredag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0