Den lediga helgen

Fort gick  det  men det var en riktigt bra helg. Farmen, Västerås och Frövi och så hemma igen. På eftermiddagen har jag mest suttit och skrivit sånt som måste ner på pränt och skickas. Det handlar om migrationsverket och Berslagens miljö och hälsa.Spännande grejer att ha att göra med, dessutom mycket lärorikt. Myndigheter är grejer det, både på gott och ont. Jag ser det ändå som ett privilegium att få halka in i detta och dessutom få mandat att göra det jag gör som en fritidssysselsättning. Jag önskar bara att vi kunnat jobba med detta tillsammans långt tidigare i livet. Då hade vi varit på en helt annan nivå nu. Men bättre sent än aldrig. Och så Farmen då, måste bara säga det igen, vilken mysfaktor. Deta gamla speciella ställe kan visa sig från en sån underbar sida bara man kan uppskatta den. Vi spenderade två nätter där nu och det var 100 procent utdelning. I Frövi handlade det om glasmästeri, fyra rutor blev utbytta medan jag skrev. Bra jobbat av oss. Nu sömn inför kommande jobbarvecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0