Godmorgon

Vilken tur med vädret jag har när jag är ledig. I dag ska jag jobba och då är det en mulen morgon. igår var jag ledig och solen srålade vid den här tiden. Det tar sig nog idag också framåt dagen får vi hoppas. När jag snart kliver upp ur sängen tänkte jag ta mej för att baka. Det ska bli brownies gjorda på svarta bönor. Har länge varit sugen på att testa detta så nu ska det bli av. Det finns massor av recept med olika ingredienser på nätet, jag kommer nog att prova ett idag och sen något annat en annan gång så jag kan jämföra. Att börja dagen med en mugg varma koppen var en bra idé, gjorde det i går också och det kändes bättre än kaffe och macka på alla vis. I dag blev det tomat och basilika smak. Kommer att fortsätta med det ett tag framöver hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0