Så blev det.

Åkte hem från Farmen i alla fall. Stannade tills solen började sjunka ned bakom trädtopparna. Hade helst stannat över natten men ska väl fixa en del härhemma imorgon förmiddag innan jobbarhelgen börjar. Jag är ändå nöjd med att jag grävde upp så mycket buskrötter fast jag hade sovmorgon så länge. Gräset som jag sådde för lite över en och en halv vecka är uppe också. Det ser så friskt och fräscht ut. Det tar sig bra men sakta när man jobbar för hand utan maskiner men jag hoppas på inköp av en liten minigrävare snart så vi kan plocka upp sten och röja runt lite snabbare på tomten. Nu lyser alla solcellslampor därute men ingen sitter där på verandan och njuter av det vackra. Inte vad jag vet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0