En ledig dag

I morse vaknade jag här i Enköpingslyan där jag nu lägger mej igen. Däremellan har jag varit i Västerås hela dagen. Var och kollade in den nya jättebutiken EKO som öppnat på Erikslund. De säljer massor av allt. Jag handlade lite smågrejer och återvänder så småningom. Ett varv på shoppingcentret och Ikea. Köpte två st lampor till fönstret i vardagsrummet på Enköpingslyan. Jag var sugen på dem tidigare men tvekade då. Men nu gick det bra och jag är nöjd. Åkte till slut till lägenheten i Västerås och tillbringade dagen där med att tvätta bland annat. Nu är det dags att sova, dagen börjar mycket tidigt och blir lång, heldagsjobb och så utbildning på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0